Categorii

Returnări și rambursări

Toate produsele noastre au garanție, dacă observați vreun defect de fabricație sau cauzat de transport , noi vom rezolva problema comandând piese de schimb în garanție, înlocuind produsul cu unul nou sau returnându-vă banii înapoi. Tot ce trebuie sa faceți, dacă puteți, este să ne trimiteți poze pe email cu defectele sau daunele produsului, astfel e mai ușor să rezolvăm problema și o vom face mai rapid. Toate informațiile legate de garanție pot fi obținute la numărul de telefon 0739 844 766 sau pe email la [email protected].

Poți găsi întreaga politică de garanție în acest document.

Garanția banilor înapoi timp de 365 de zile de la Mobilier1.ro

Spre deosebire de majoritatea magazinelor online, dacă nu sunteți 100% mulțumiți de produsele noastre și calitatea lor, le puteți returna în 365 de zile calendaristice (da, un an întreg!) și veți primi toți banii înapoi. Venim personal pentru a prelua mobila, iar toate cheltuielile vor fi acoperite de către noi. Când ne returnați produsul, trebuie să îndepliniți următoarele condiții:

  • - Când returnați produsul, trebuie să fie în ambalajul original (pentru a verifica produsul, puteți tăia ușor banda ce acoperă și ține închis pachetul);
  • - Dacă s-a asamblat sau s-a incercat asamblarea, produsul nu mai poate fi returnat;
  • - Produsul trebuie să nu fi fost deteriorat de către client;
  • - În cazurile în care motivul pentru care doriți să returnați produsul ține de eventuale defecte de fabricație, noi ne asumăm responsabilitatea de a-l înlocui cu unul de calitate înaltă sau de a vă returna toți banii;
  • - Produsul trebuie să fie exact ca în momentul primirii (să aibă etichete, pachetul ce îl protejează nu trebuie să fie deteriorat) (acest lucru nu se aplică dacă produsul este returnat din pricina defectelor de fabricație);
  • - Produsul returnat trebuie să aibă toate componentele și ambalajele, la fel ca la primire;
  • - Produsul returnat va fi preluat din cel mai apropiat loc unde poate ajunge mașina noastră;
  • - Noi ne obligăm să facem returnarea banilor în 14 zile, cu excepția situațiilor în care specificăm că durează mai mult. Banii vă vor fi trimiși prin transfer bancar către contul oferit de către client.
Garanție pentru calitate de 24 de luni

Fiecare produs vândut de către Mobilier1.ro are specificațiile scrise în descrierea acestuia. Toate produsele vândute de către Mobilier1.ro vin cu garanție de la producător, ale cărei termeni și condiții le puteți citi în descrierea produsului și în garanția propriu-zisă. După ce ați achiziționat unul dintre aceste produse, înainte de a le asambla, citiți-le bine. Condiții de validitate pentru garanție:

  • - În timpul procesului de asamblare, clientul a urmat instrucțiunile de asamblare;
  • - Produsul a fost folosit în scopul pentru care a fost creat și a fost întreținut și depozitat potrivit instrucțiunilor;
  • - Garanția se aplică în cazul în care defectele de calitate ale produsului sunt cauzate de către producător sau de către transportarea produsului până la client.

Clientul pierde garanția în cazurile în care:

  • - Cumpărătorul nu a urmat regulile de mentenanță și depozitare ale mobilei;
  • - Produsele au fost deteriorate de către cumpărător;
  • - Mobila nu a fost deteriorată din cauza forței majore.

Vă recomandăm să nu aruncați ambalajul original până când mobilierul nu a fost asamblat. În caz de garanție, ar putea fi necesare informații suplimentare care se află pe ambalajul produsului;

În ceea ce privește defectele ce apar când folosiți mobila, vă rugăm să folosiți datele de contact oferite pe site-ul Mobilier1.ro pentru a le semnala.

În timpul garanției, toate problemele legate de calitate și cantitatea produselor vor fi rezolvate de către Mobilier1.ro. Reparațiile sau înlocuirea produselor va fi plătite de către companie. Mobilier1.ro este obligat să rezolve cazurile legate de garanția produselor intr-un termen de 30 de zile de la data înregistrării reclamației. În acest caz, după ce ați achiziționat unul dintre aceste produse și ați observat defecte, aveți dreptul să returnați produsul în 24 de luni de la data de livrare. Produsele sunt livrate gratuit de către compania noastră. În cazul acesta, produsul defect va fi schimbat cu unul nou sau vă vom returna banii în totalitate. În timpul garanției (24 de luni), după ce ați observat defectele ascunse de material, vă rugăm să faceți fotografii și să ni le trimiteți la [email protected]. Producătorul va decide dacă se aplică garanția – ceea ce înseamnă că defectul a apărut în timpul producției sau din alte motive. Veți fi informat de decizia producătorului prin metoda de comunicare preferată de dvs.

Vă rugăm să rețineți că:

  • - Garanția producătorului nu se aplică pieselor de mobilă afectate de timp și uzură.
  • - În cazul lipsei conformității, consumatorul are dreptul de a solicita vânzătorului garanția produsului sau înlocuirea lui, conform politicii de garanție a Mobilier1. Dacă cele două variante nu sunt acceptate, Cumpărătorul poate solicita o reducere proporțională a prețului sau încetarea contractului cu privire la produsul neconform. Mai multe detalii găsiți aici.
Toate retururile vor fi tratate în acord cu legile din România

Politica de retur a Mobilier1.ro nu contestă niciun drept al consumatorilor de a se retrage din contract, în temeiul „Ordonanței de Urgență nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniștii, precum și pentru modificarea și completarea unor acte normative” care statuează faptul că, în cazul în care consumatorul încheie contractul unui produs asamblat în decurs de 14 zile fără a-și motiva opțiunea, acesta este responsabil pentru orice diminuare a valorii bunurilor, ca rezultat al depozitării și manipulării lor, incluzând, de asemenea și diminuarea valorii ambalajului deteriorat și a bunurilor asamblate ce cauzează o valoare de piață redusă ca urmare a aspectului lor necomercializabil.

Formular de garanție

  • Datele cu caracter personal completate în formular trebuie să fie ale persoanei care a făcut comanda.

 

Puteți găsi numărul comenzii în e-mailul pe care l-ați primit, la adresa furnizată în momentul plasării comenzii.

Dacă mobila sau ambalajul acestuia sunt deteriorate, vă rugăm să furnizați o fotografie cu deteriorarea vizibilă. Dacă lipsește o piesă, marcați piesa necesară în instrucțiunile de asamblare a mobilierului, așa cum este indicat în acest exemplu. Ar trebui incluse și fotografiile tuturor etichetelor de pe pachet.

Acest site este protejat de reCAPTCHA și se aplică Google politica de confidențialitate, de asemenea Google termenii și condițiile.