Categorii

Cos de cumpărături

Continutul cosului

Coșul este gol

Salut!

Continutul cosului

0

Cosul dvs.este gol

  • Salut!

  • Lista de dorințe

    Informații privind returnarea și garanția

    Pentru informații privind returnarea și garanția produsului, vă rugăm să ne contactați la telefon +40 739 844 766 sau să ne trimiteți un e-mail la [email protected]. Mai multe informații și condiții suplimentare pot fi găsite în textul de mai jos.

    Poți găsi întreaga politică de garanție în acest document.

    Garanție de rambursare a banilor de 365 de zile

    Dacă nu sunteți 100% mulțumit de calitatea produsului, îl puteți returna în termen de 365 de zile calendaristice și obțineți o rambursare completă. Ne vom ocupa noi de articolele returnate - le vom ridica gratuit în termen de 10 zile lucrătoare, dacă nu se convine altfel.

    Condiții pentru returnarea articolelor de bună calitate:

    • - Articolul returnat trebuie să fie în ambalajul original, curat. Notă: Pentru inspecția produsului, puteți îndepărta benzile utilizate pentru sigilarea pachetului.
    • - Mobilierul asamblat sau la care s-a încercat asamblarea nu poate fi returnat.
    • - Produsul trebuie să nu fi fost deteriorat de către client.
    • - Produsul trebuie să conțină aspectul său comercial original (o etichetă intactă, folie de protecție nedeteriorată etc.) și trebuie să-și păstreze proprietățile utilizabile. Notă: Această clauză nu se aplică în cazul returnării unui produs cu defecte.
    • - Produsul returnat trebuie să fie de aceeași complexitate cu care a fost primit inițial de către cumpărător.
    • - Produsul folosit nu poate fi returnat.
    • - Produsul returnat va fi preluat din cel mai apropiat loc unde poate ajunge mașina noastră.

    Procesul de returnare:

    Pentru a returna articolul(ele) în termen de 365 de zile de la livrare, vă rugăm să ne contactați la [email protected] sau telefonic la +40 739 844 766 și să specificați numele sau codul exact al articolului(elor) returnat(e) și numărul comenzii dvs. . Alternativ, puteți completa formularul de retur de mai jos.

    Rambursări

    Vom transfera suma rambursată în contul dumneavoastră bancar în termen de 5 zile lucrătoare de la returnarea mobilierului.

    Garanție pentru calitate de 24 de luni

    Toată mobila vine cu o garanție de producător de 24 de luni. Informațiile despre garanție pot fi găsite într-un câmp de descriere a produsului împreună cu alte specificații ale produsului și în certificatul de garanție furnizat la livrarea produsului.

    Înainte de asamblarea mobilierului, vă recomandăm să îl inspectați cu atenție și să vă asigurați că produsul nu prezintă defecte vizibile. De asemenea, vă recomandăm să păstrați ambalajul original. Informațiile despre modelul produsului, care sunt furnizate pe ambalajul produsului, pot fi solicitate în timpul serviciului de garanție.

    Condiții de valabilitate a garanției:

    • - La montarea mobilierului, cumparatorul respectă instrucțiunile de montaj.
    • - Produsul a fost utilizat în scopul propus și întreținut conform regulilor de întreținere specificate.
    • - Garanția se aplică defectelor de calitate a produsului cauzate de vina producătorului și transportului prin transportul vânzătorului.
    • - Garanția producătorului nu se aplică părților uzate natural ale mobilierului și țesăturii de mobilier.

    Cumpărătorul nu este eligibil pentru acoperirea garanției în următoarele cazuri:

    • - Marfa a fost deteriorată din vina cumpărătorului.
    • - Mobilierul a fost deteriorat din cauza unor evenimente de forța majoră.
    • - Mobilierul a fost modificat de către cumparator.

    În ceea ce privește defectele ce apar când folosiți mobila, vă rugăm să folosiți datele de contact oferite pe site-ul Mobilier1.ro pentru a le semnala.

    În timpul garanției, toate problemele legate de calitate și cantitatea produselor vor fi rezolvate de către Mobilier1.ro. Reparațiile sau înlocuirea produselor va fi plătite de către companie. Mobilier1.ro este obligat să rezolve cazurile legate de garanția produselor intr-un termen de 30 de zile de la data înregistrării reclamației. În acest caz, după ce ați achiziționat unul dintre aceste produse și ați observat defecte, aveți dreptul să returnați produsul în 24 de luni de la data de livrare. Produsele sunt livrate gratuit de către compania noastră. În cazul acesta, produsul defect va fi schimbat cu unul nou sau vă vom returna banii în totalitate. În timpul garanției (24 de luni), după ce ați observat defectele ascunse de material, vă rugăm să faceți fotografii și să ni le trimiteți la [email protected]. Producătorul va decide dacă se aplică garanția – ceea ce înseamnă că defectul a apărut în timpul producției sau din alte motive. Veți fi informat de decizia producătorului prin metoda de comunicare preferată de dvs.

    În cazul lipsei conformității, consumatorul are dreptul de a solicita vânzătorului garanția produsului sau înlocuirea lui, conform politicii de garanție a Mobilier1. Dacă cele două variante nu sunt acceptate, Cumpărătorul poate solicita o reducere proporțională a prețului sau încetarea contractului cu privire la produsul neconform. Mai multe detalii găsiți aici.

    Toate retururile vor fi tratate în acord cu legile din România

    Politica de retur a Mobilier1.ro nu contestă niciun drept al consumatorilor de a se retrage din contract, în temeiul „Ordonanței de Urgență nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniștii, precum și pentru modificarea și completarea unor acte normative” care statuează faptul că, în cazul în care consumatorul încheie contractul unui produs asamblat în decurs de 14 zile fără a-și motiva opțiunea, acesta este responsabil pentru orice diminuare a valorii bunurilor, ca rezultat al depozitării și manipulării lor, incluzând, de asemenea și diminuarea valorii ambalajului deteriorat și a bunurilor asamblate ce cauzează o valoare de piață redusă ca urmare a aspectului lor necomercializabil.

    Toate retururile vor fi tratate în acord cu legile din România.

    Formular de garanție

    • Datele cu caracter personal completate în formular trebuie să fie ale persoanei care a făcut comanda.

     

    Puteți găsi numărul comenzii în e-mailul pe care l-ați primit, la adresa furnizată în momentul plasării comenzii.

    Dacă mobila sau ambalajul acestuia sunt deteriorate, vă rugăm să furnizați o fotografie cu deteriorarea vizibilă. Dacă lipsește o piesă, marcați piesa necesară în instrucțiunile de asamblare a mobilierului, așa cum este indicat în acest exemplu. Ar trebui incluse și fotografiile tuturor etichetelor de pe pachet.
    Notă: dimensiunea maximă a atașamentului nu poate depăși 25 MB.

    Acest site este protejat de reCAPTCHA și se aplică Google politica de confidențialitate, de asemenea Google termenii și condițiile.

    Întrebări frecvente

    Retururi și garanție

    Oferiți o garanție de la producător pentru mobilă?

    Toată mobila vine cu o garanție de 24 de luni, cu excepția cazului în care producătorul oferă o garanție mai lungă. Perioada de garantie incepe din ziua in care livram mobila.

    Unde ar trebui să mă adresez și ce informații ar trebui să furnizez cu privire la un defect al mobilierului?

    Daca ati primit mobila cu defect, va rugam sa ne trimiteti fotografii sau alte materiale vizuale (cum ar fi un video) prin email la [email protected]. Departamentul nostru de garanții va evalua situația și vă va contacta cu posibile soluții.

    Cât timp trebuie să aștept piesele în garanție?

    Timpul de livrare pentru piesele în garanție este în mod tipic de 30 de zile calendaristice. Timpul exact de livrare depinde de fiecare furnizor în parte.

    Dacă vrem să returnăm mobila?

    Dacă doriți să returnați mobila, vă rugăm să ne informați pe email la [email protected] sau la numărul de telefon la +40 739 844 766. Feedback-ul dumneavoastră cu privire la motivul returnării ne-ar ajuta pentru o îmbunătățire continuă a calității produselor și a serviciilor oferite. Mobila returnată se va ridica în termen de 10 zile lucrătoare. Banii vor fi returnați prin transfer bancar, în contul bancar oferit de dvs, a doua zi după ridicarea mobilierului. Citește mai multe despre aceasta aici: https://www.mobilier1.ro/returnri-i-rambursri.html.

    Ce înseamnă garanția de returnare a banilor în 365 de zile ?

    Garanția de rambursare a banilor de 365 de zile înseamnă că, dacă nu sunteți 100% mulțumit de produsul dvs., îl puteți returna în termen de 365 de zile calendaristice. Mobilierul returnat trebuie să fie în ambalajul original și acesta să nu fi fost asamblat.. Mai multe informații despre politica de returnare puteți găsi aici: https://www.mobilier1.ro/returnri-i-rambursri.html.