Pat HD6
Pat HD6

Întrebări frecvente

1. Aveți un showroom unde pot să văd mobila cu ochii mei? 

Nu avem un showroom fizic. Dar, puteți să ne contactați și vă vom ajuta cu orice putem :)

 

2. Aveți mobilă produsă de dvs? 

Avem o gamă variată de produse, dar nu le producem noi din păcate. Noi cooperăm direct cu producătorii așadar mobila ajunge direct la dvs fără alte părți.

 

3. Putem alege și alte culori decât cele prezente pe site? 

Dacă există opțiuni de selectare pentru produsul listat pe site, atunci puteți alege mai multe culori. În josul paginii mobilei, există o poză cu variantele de tapițerie posibilă din piele, variante de lemn sau alte combinații. Ne pare rău dar dacă o anumită culoare a unui produs nu este pe site, atunci înseamnă că nu îl vindem în acea culoare.

 

4. Există vreo posibilitate să comand mobila de o anumită dimensiune?

Noi avem o gamă variată de mobilă și suntem aproape siguri că veți găsi ceva pe dimensiunile pe care le cautați. Cu toate acestea, ne pare rău, dar nu putem comanda mobilă de dimensiuni diferite, altele decât cele descrise sub produs. Spuneți-ne doar ce căutați, poate putem să vă ajutăm :)

 

5. Pot să schimb ce conține un set de bucătărie?

Doar conținutul unui set de bucătărie combinat de noi poate fi schimbat. Seturile standard de bucătărie care sunt deja oferite de către producător nu pot fi schimbate. Deși dvs ați putea să comandați setul și să nu folosiți anumite piese de care nu aveți nevoie. Este o variantă mai ieftină decât să comandați fiecare componentă separat. Puteți să adăugați sertare extra la setul de bucătărie : ) De asemenea, noi putem să comandăm un set de bucătărie potrivit dorințelor dvs.

 

6. Realizați proiecte pentru bucătărie? 

Noi putem să vă facem un proiect pentru bucătărie și putem crea un set pentru bucătărie din dulapuri separate. Trebuie să ne trimiteți pe e-mail planul dvs pentru bucătărie sau dimensiunile la info@mobilier1.ro. Ar fi cel mai bine dacă ne-ați trimite un set pentru bucătărie și culoarea pe care o doriți pentru că prețul depinde de aceste două elemente. Cu cât avem mai multe informații, cu atât mai bine :)

 

7. Care este prețul mobilei?

Toate prețurile produselor sunt scrise lângă acestea. Dacă există opțiuni extra pentru selectarea prețului, acestea se vor ajusta automat, iar site-ul se va reîmprospăta imediat.

Prețurile includ TVA și livrarea gratuită în București și în regiunile din jurul acestui oraș.

 

8. Cât vor dura discounturile?

Discountul se va aplica cât timp este afișat pe site. Dacă prețul se va schimba în cel la care nu sperați, prețul cel vechi va rămâne doar pentru dvs. Dacă prețul scade, scade și pentru dvs.

 

9. Cât durează livrarea? 

Durata medie de livrare este înscrisă sub fiecare produs separat. Fiecare produs are un termen diferit de livrare pentru că produsele sunt făcute de producători diferiți.

 

10. Oferiți garanție mobilei dvs?

Toate produsele primesc garanție 24 de luni. Dacă se întâmplă ceva, nu vă vom lăsa la greu :)

 

11. Ce înseamnă garanția de primire a banilor înapoi 365 de zile?

Puteți să returnați comanda timp de un an de la ziua în care ați primit-o și veți primi banii înapoi în totalitate, deși mobile trebuie să fie pusă în pachet exact așa cum ați primit-o.

 

12. Cum pot să plătesc pentru mobilă?

Există mai multe metode de plată din care puteți alege: transfer bancar, plata cu cardul bancar la livrare sau cu cash la livrare. Plățile prin transfer bancar trebuie să fie realizate cu câteva zile înainte de livrare. Șoferul nu are voie să lase mobila la cineva care nu a făcut plata în totalitate.

 

13. Livrarea e gratuită?

oate livrările făcute în București/Ilfov dar și din județele Prahova, Dămbovița, Arges, Giurgiu, Olt, Dolj,Teleorman inclusiv orașul Brașov sunt livrate gratuit în cele mai apropiate locații unde poate să ajungă mașina noastră.

 

14. Cum plasez o comandă?

Puteți plasa o comandă pe site sau trimițându-ne un e-mail la info@mobilier1.ro cu numele dvs complet, adresa de livrare (inclusiv codul postal), un număr de telefon de contact, metoda preferată de plată, o listă de produse și opțiuni pe care doriți să le includem în comandă. Puteți să ne contactați și la 0721 505 623 și vom face tot posibilul pentru a vă ajuta :)

 

15. Cum pot să obțin noi informații despre comanda mea?

Puteți să ne contactați la nr de telefon 0721 505 623 sau pe email la info@mobilier1.ro cu numărul comenzii și vă vom oferi informații despre starea actuală a comenzii dvs și dacă este posibil – o dată de livrare.

 

16. Oferiți și facturi cu TVA pentru companii?

Toți clienții noștrii au o factură TVA.

 

17. Cum pot să-mi anulez comanda?

Dacă doriți să anulați comanda din orice motiv, puteți face asta sunându-ne la 0721 505 623 sau la info@mobilier1.ro

 

18. La ce oră livrați mobila?

Noi încercăm mereu să livrăm comanda la o oră potrivită pentru dvs. Cu cel puțin cu o zi înainte de livrare, vă vom suna pentru a vă informa de sosirea comenzii și pentru a vă oferi o oră aproximativă pentru livrarea de a doua zi. De asemenea, în timpul zilei de livrare, șoferul vă va suna pentru a vă informa de sosirea lui.

 

19. Va livra șoferul mobila în casa mea sau în apartamentul meu?

Dacă ați ales serviciul ca șoferul să vă care mobila în apartament sau în casă, da. În caz contrar, noi vom livra mobila gratuit la cea mai apropiată zonă în care putem ajunge cu mașina iar de acolo o veți transporta dvs. Dacă veți avea nevoie de servicii de mutare, va trebui să le selectați atunci când plasați comanda sau le puteți cere până în ziua de livrare. Deși nu toată mobila poate fi cărată de către șoferul însuși, deoarece unele piese sunt prea grele pentru o singură persoană, ar trebui să vă asigurați că aveți pe cineva care să vă ajute să o duceți în casă :)

 

20. Ce fac dacă primesc mobila cu un defect sau cu piese lipsă?

Dacă ați primit o mobilă cu defecte, daune sau cu piese lipsă, vă rugăm să ne contactați la 0721 505 623 sau la info@mobilier1.ro și ar trebui să menționați numărul piesei lipsă sau deteriorate potrivit instrucțiunilor. De asemenea, ar trebui să ne trimiteți o poză pe email la info@mobilier1.ro deoarece noi o vom trimite mai departe la producător. Producătorul este obligat să vă înlocuiască piesa în 15-45 de zile lucrătoare după înregistrarea garanției (citește mai multe despre asta aici).

 

21. Ce facem dacă vrem să returnăm mobila?

Dacă vreți să returnați mobila, anunțați-ne (pe email la info@mobilier1.ro sau la nr de telefon 0721 505 623. E important ca mobila să nu fi fost asamblată și să fie încă în cutiile originale. Mobila returnată va fi ridicată în 15-20 de zile. Banii vor fi returnați după ce mobila va fi preluată prin transfer bancar (citiți mai multe despre asta aici).