Categorii

Continutul cosului

Coșul este gol
  • Profil
  • Lista de dorințe
  • Cart
    Coșul este gol

Întrebări frecvente

Comandă

Cum pot plasa o comandă?

O comandă poate fi plasată direct pe site-ul nostru. În plus, este posibil să faceți acest lucru contactându-ne prin e-mail la [email protected], sunându-ne la +40 739 844 766, sau trimițându-ne un mesaj pe Facebook sau WhatsApp.

Dacă ne trimiteți un e-mail sau un mesaj pe Facebook, vă rugăm să indicați mobila pe care doriți să o achiziționați și să furnizați numărul dvs. de telefon. Vă vom contacta pentru a discuta comanda dvs.

Cât timp durează confirmarea comenzii?

Comenzile sunt de obicei confirmate în termen de 1 zi lucrătoare.

Cum îmi pot anula comanda?

Dacă doriți să anulați comanda, vă rugăm să ne contactați trimițând un e-mail la [email protected] sau sunându-ne la +40 739 844 766.

Când ne contactați, vă vom cere să furnizați numărul comenzii sau informațiile de contact pe care le-ați furnizat în momentul plasării comenzii.

Emiteți facturi?

Da, putem emite facturi atât pentru persoane fizice, cât și pentru persoane juridice.

Oferiti servicii de demontare mobilă veche?

Nu oferim servicii de demontare mobilă veche.

Aveți un showroom sau un magazin fizic unde mobila poate fi achiziționată personal?

Suntem un magazin online de mobilă, prin urmare, nu avem showroom sau magazin fizic.

Suntem întotdeauna gata să oferim sfaturi și să asistăm în alegerea celui mai potrivit mobilier pentru dvs., așa că vă rugăm să nu ezitați să ne contactați.

Livrare

Care este costul livrării?

Oferim livrare gratuită a comenzilor pană in fața casei/blocului în toată România (locul unde poate ajunge duba).

Este posibil să îmi urmăresc statusul comenzii?

Da, vă puteți urmări comanda introducând numărul comenzii și adresa de e-mail sau numărul de telefon pe care l-ați furnizat în comandă. Puteți face acest lucru aici.

La ce oră livrați mobila?

Facem tot posibilul pentru a stabili cel mai potrivit interval de livrare pentru comanda dumneavoastră. Livrarea poate fi efectuată fie prin transport propriu, fie cu ajutorul unui serviciu de curierat asociat. Cu cel puțin o zi înainte de livrare, șoferul vă va contacta pentru a conveni asupra unui anumit interval de timp de livrare. În cazul în care comanda dvs. este livrată de partenerii noștri, șoferul vă va contacta în ziua livrării și vă va comunica ora estimată de livrare.

Voi fi contactat înainte de livrarea mobilierului?

Da, cu cel puțin o zi înainte de livrare, șoferul vă va contacta pentru a conveni asupra unui anumit interval de timp de livrare. În cazul în care comanda dvs. este livrată de partenerii noștri, șoferul vă va contacta în ziua livrării și vă va oferi un interval orar.

Șoferul transportă mobila înăuntru?

Șoferul va transporta mobila înăuntru numai dacă ați optat pentru serviciul de transport până in locuință. Puteți solicita acest serviciu furnizând detaliile în comanda dumneavoastră. De asemenea, puteți adăuga serviciul de transport în orice moment înainte de data confirmarii livrării mobilierului, contactându-ne prin e-mail la [email protected] sau telefonic la +40 739 844 766.

Cât durează livrarea mobilierului?

Termenul de livrare depinde de mobilierul selectat. Descrierea produsului indică o perioadă de livrare exprimată în zile lucrătoare, care se calculează din ziua confirmării comenzii.

Dacă mobila are întârziere, când o voi primi?

Noi informăm clienții noștri în prealabil cu privire la posibilele întârzieri de livrare și oferim un timp estimat de livrare prin intermediul informațiilor de contact furnizate în comandă. Dacă aveți întrebări suplimentare, vă rugăm să ne contactați prin e-mail la [email protected] sau telefonic la +40 739 844 766.

Cum plătesc mobila cu termene de livrare diferite?

Atunci când livrăm mobilier cu termene de livrare diferite, veți plăti doar pentru mobila pe care o livrăm în acel moment.

Plată

Cum pot plăti comanda mea?

Puteți plăti comanda în numerar , cu un card bancar la livrarea mobilierului sau utilizând plata online și cu cardul bancar (Visa, Mastercard, Google Pay, Apple Pay) și transfer bancar înainte de livrarea mobilierului. În plus, oferim opțiunea de cumpărare în rate. Mai multe informații despre cumpărarea în rate sunt disponibile aici: https://www.mobilier1.ro/plat.html.

Când primim banii inapoi dacă anulăm o comandă plătită?

De obicei, rambursările sunt procesate în termen de 5 zile lucrătoare, de la anularea acesteia.

Retururi și garanție

Oferiți o garanție de la producător pentru mobilă?

Toată mobila vine cu o garanție de 24 de luni, cu excepția cazului în care producătorul oferă o garanție mai lungă. Perioada de garantie incepe din ziua in care livram mobila.

Unde ar trebui să mă adresez și ce informații ar trebui să furnizez cu privire la un defect al mobilierului?

Daca ati primit mobila cu defect, va rugam sa ne trimiteti fotografii sau alte materiale vizuale (cum ar fi un video) prin email la [email protected]. Departamentul nostru de garanții va evalua situația și vă va contacta cu posibile soluții.

Cât timp trebuie să aștept piesele în garanție?

Timpul de livrare pentru piesele în garanție este în mod tipic de 30 de zile calendaristice. Timpul exact de livrare depinde de fiecare furnizor în parte.

Dacă vrem să returnăm mobila?

Dacă doriți să returnați mobila, vă rugăm să ne informați pe email la [email protected] sau la numărul de telefon la +40 739 844 766. Feedback-ul dumneavoastră cu privire la motivul returnării ne-ar ajuta pentru o îmbunătățire continuă a calității produselor și a serviciilor oferite. Mobila returnată se va ridica în termen de 10 zile lucrătoare. Banii vor fi returnați prin transfer bancar, în contul bancar oferit de dvs, a doua zi după ridicarea mobilierului. Citește mai multe despre aceasta aici: https://www.mobilier1.ro/returnri-i-rambursri.html.

Ce înseamnă garanția de returnare a banilor în 365 de zile ?

Garanția de rambursare a banilor de 365 de zile înseamnă că, dacă nu sunteți 100% mulțumit de produsul dvs., îl puteți returna în termen de 365 de zile calendaristice. Mobilierul returnat trebuie să fie în ambalajul original și acesta să nu fi fost asamblat.. Mai multe informații despre politica de returnare puteți găsi aici: https://www.mobilier1.ro/returnri-i-rambursri.html.

Întrebări suplimentare

Ce obiecte de mobilier sunt pe stoc?

Piesele de mobilier care sunt disponibile în prezent în inventarul nostru le găsiți în secțiunea Promoții a site-ului, pe care o puteți accesa aici: https://www.mobilier1.ro/promotii/.

Faceți mobilier la comandă?

Nu producem mobilier la comandă, totuși, vă putem ajuta în selectarea mobilierului din sortimentul nostru oferit.

Este posibil să alegem culori diferite pentru mobilier decât cele enumerate pe site?

Culorile disponibile pentru mobilier sunt furnizate pentru fiecare model. Dacă nu vedeți listate opțiuni de culoare pentru mobila aleasă, înseamnă că aceasta este disponibilă doar în culorile afișate pe site.

Mobilierul vine deja asamblat?

Mobilierul se livrează de obicei neasamblat în cutii, dar instrucțiunile de asamblare și feroneria sunt incluse împreună cu mobilierul.

Aveți și serviciul de asamblare?

Din păcate, nu oferim servicii de asamblare mobilă în acest moment.

Ce reprezintă „Preț bun garantat“?

„Preț bun garantat“ se aplică tuturor pieselor de mobilier vândute în magazinul nostru online. Daca gasiti acelasi produs la un pret mai mic intr-un alt magazin online care operează în România, vom egala prețul si vom livra marfa gratuit in toată țara. Pentru mai multe informații despre „Preț bun garantat“, vă rugăm să citiți aici: https://www.mobilier1.ro/plat.html#pret-bun-garantat.

De ce anumite produse se pot cumpăra doar în număr par?

Cantitatea minimă de comandă pentru anumite articole de mobilier depinde de producătorul de mobilă. Unii producători își împachetează articolele de mobilier doar în numere pare per cutie, prin urmare produsele lor pot fi achiziționate doar în cantități pare.

Pot fi anunțat când o piesă de mobilier este din nou pe stoc?

Da, dacă nu reușiți să achiziționați piesa de mobilier dorită, puteți opta pentru un memento, care vă va anunța imediat când articolul dorit este din nou în stoc.

Elementele pentru prinderea mobilierului pe perete vin in pachetul produsului?

Nu, șuruburile pentru fixarea mobilei de perete sau suspendate nu sunt incluse în pachetul produsului, așa că va trebui să le cumpărați separat. Fiecare perete necesită un tip diferit de șurub sau chiar o adâncime de găurire diferită. Alegeți elementele de fixare în funcție de greutatea mobilierului și de tipul de perete, fie că este din ipsos, cărămidă, lemn, etc. Din motive de siguranță și calitate, alegeți numai șuruburi care sunt potrivite pentru un anumit tip de perete.

Vindeti paturi cu saltele?

Unele dintre paturile din sortimentul nostru sunt vândute cu saltele. Puteți vedea dacă patul pe care l-ați ales este vândut cu saltea verificând specificațiile produsului.

Este posibil să personalizați seturile de bucătărie?

În descrierea setului de bucătărie selectat, puteți găsi informații despre schimbarea configurației mobilierului. Dacă este disponibilă o astfel de opțiune, este posibil să alegeți și să comandați dulapuri individuale din colecția de mobilier corespunzătoare, creând astfel setul dorit. Totuși, dacă configurația mobilierului nu poate fi schimbată, aceasta poate fi comandată doar așa cum este afișat pe site. Dacă aveți nelămuriri, vă rugăm să ne contactați prin e-mail la [email protected] sau telefonic la +40 739 844 766.

Veniți să masurați bucătăria?

Nu oferim servicii de măsurare pentru mobilierul de bucătărie. Cu toate acestea, vă putem ajuta în selectarea dulapurilor de bucătărie și planificarea aspectului acestora pe baza dimensiunilor standard disponibile.

Cum să te abonezi/dezabonezi de la newsletter?

Pentru a vă abona la newsletter, puteți bifa căsuta de selectare în timpul procesului de finalizare, care indică faptul că doriți să primiți informații sau puteți introduce adresa de e-mail în căsuta de abonare situată în partea de jos a site-ului nostru web și să indicați că sunteți de acord cu Politica de confidențialitate.

Pentru a vă dezabona de la newsletter-ul nostru, puteți face clic pe butonul „Dezabonare“ din partea de jos a oricărui newsletter pe care îl primiți sau ne puteți trimite un e-mail la [email protected].