Livrare gratuită

Livrarea este gratuită în toată România, livrăm cu propriul nostru serviciu de transport pentru a asigura ajungerea in siguranță a produselor comandate.

Plata la livrare

Fără avans sau plată înainte! Plătiți cash sau cu card bancar la livrare. Plata în rate disponibilă.

Retur 365 de zile

Dacă nu sunteți 100% mulțumit de produs puteți returna în decurs de 365 de zile și primiți integral banii înapoi.

Cel mai bun preț garantat

Lucrăm direct cu producătorii și încercăm să oferim cele mai bune prețuri, dacă găsiți produsul mai ieftin vom egala prețul și vom livra gratuit.

Livrare

 Livrare gratuită în toată țaraFiecare piesă de mobilier are un anumit timp estimate de livrare care este specificat în descrierea produsului. Dacă este posibil, noi încercăm să scurtăm această durată. De cele mai multe ori livrăm mobila clienților la o oră potrivită pentru aceștia.

  • Livram complet gratuit în toată țara pană în fața casei (locul unde poate ajunge duba).
  • Noi folosim doar firmele noastre de transport – depozităm și avem grijă de pachet, suntem responsabili de mobilier până când va ajunge în siguranță acasă la dvs.
  • Pentru o taxă suplimentară de 70 Lei, curierul poată să vă aducă mobila în apartament, dacă locuiți la etajul 2 sau daca aveți lift. În cazul în care mobilierul trebuie dus pe scări mai sus de etajul 2 se percepe o supra-taxa de 20 lei per etaj.
  • Mobila este de obicei livrată într-un pachet plat. Instrucțiunile de asamblare se află în pachet.
Cu o zi înainte de livrare, noi ne contactăm clienții pentru a ne pune de acord asupra orei de livrare.

În descrierea produselor găsiți de obicei o perioadă esmtimativă de livrare a pachetului care este calculată de la confirmarea comenzii, adică momentul în care comanda este verificată și confirmată la telefon. Noi vă vom informăm prin e-mail și SMS cu privire la aprobarea și procesarea comenzii. Vă puteți urmări comenzile aici.

Când acceptați livrarea sau colectarea bunurilor comandate, puteți verifica starea acestora și după semnați documentul de primire. În cazul în care în timpul livrării bunurilor ați observant vreun defect în aspectul mobilierului sau piese lipsă din mobilier, asigurați-vă că specificați acest lucru pe factură, pe nota de livrare și pe alte documente de transfer. Dacă observați aceste probleme mai târziu, sunați-ne la 0739 844 766 sau trimiteți-ne un email la info@mobilier1.ro.

Dacă faceți o plată în cash, asigurați-vă că aveți exact suma indicată pe comandă la primirea comenzii.