Categorii

Informații livrare

Livrare gratuită

Toate comenzile sunt livrate gratuit în toată țara până în fața casei (locul unde poate ajunge duba). Pentru o taxă suplimentară de 70 lei, curierul poate să vă aducă mobila în locuință.

Transport

Livrăm cu transport propriu și serviciu partener dedicat pentru a asigura sosirea în siguranță a produselor comandate.

Livrare la ora potrivită

Încercăm pe cât posibil, să stabilim împreuna cu dumneavoastră intervalul potrivit de livrare a comenzii. Cu o zi înainte de livrarea mobilierului, contactăm clientul pentru a stabili termenul de livrare. În ziua livrării comenzii, șoferul care va livra marfa contactează clientul și îl anunță despre sosirea acestuia.

Plata la livrare

Nu este necesară plata în avans la plasarea comenzii. Puteți plăti comanda cash sau prin card bancar la momentul livrării comenzii.

Termenul de livrare

În descrierea produselor găsiți o perioadă estimată de livrare a pachetului care este calculată de la momentul confirmării comenzii. Odată ce comanda a fost confirmată și poate intra în producție vă vom informa despre aceasta printr-un apel telefonic sau email. Vă puteți urmări comenzile aici.

Întrebări frecvente

Este posibil să urmăresc statusul comenzii mele?

Da, vă puteți urmări comanda după ce aceasta a fost confirmată, introducând numărul comenzii, adresa de e-mail sau numărul de telefon pe care le-ați furnizat la plasarea comenzii. O poți face aici.

Voi fi contactat înainte de livrarea mobilierului?

Da, în ziua livrării cu 30 de minute înainte de sosire, șoferul vă va contacta la numărul de telefon specificat în comandă. Cu o zi înainte de livrare, veți primi un mesaj SMS cu ora de livrare propusă la care va trebui să răspundeți DA sau NU. Dacă nu primim un răspuns pozitiv, vă vom contacta telefonic pentru a vă sugera o oră mai convenabilă.

La ce anume este necesar să acord atenție la primirea comenzii?

La momentul livrării verificați dacă coletele nu sunt deteriorate. Dacă observați ceva, vă rugăm să menționați pe factura. Dacă la despachetarea mărfii în locuința, observați orice deteriorare sau discrepanțe, scrieți-ne un e-mail la [email protected] sau contactați-ne telefonic la 0739 844 766.

Șoferul va aduce marfa în locuința?

Șoferul va aduce marfa în locuința dacă s-a selectat taxa de transport în locuința. Taxa suplimentară se poate adăuga la momentul plasării comenzii. De asemenea, puteți solicita ulterior adăugarea acesteia, înainte de ziua livrării mobilei contactându-ne prin e-mail [email protected] sau sunându-ne la 0739 844 766.

Care ar fi condițiile de retur a comenzii?

Dacă doriți să returnați mobila, vă rugăm să ne contactați prin e-mail la [email protected], telefonic la 0739 844 766. Este important ca mobilierul să fie neasamblat și în ambalajul original. Vom ridica mobila returnată în 10 zile lucrătoare. Vom returna banii prin transfer bancar în cel mai scurt timp de la recepția returului (mai multe informații aici).