Categorii

Cos de cumpărături

Continutul cosului

Coșul este gol

Continutul cosului

0

Cosul dvs.este gol

  • Profil
  • Lista de dorințe
  • Cart
    Coșul este gol

Informații livrare

Livrare gratuită

Toate comenzile sunt livrate gratuit în toată țara până în fața casei (locul unde poate ajunge duba). Pentru o taxă suplimentară de 70 lei, curierul poate să vă aducă mobila în locuință.

Transport

Livrăm cu transport propriu și serviciu partener dedicat pentru a asigura sosirea în siguranță a produselor comandate.

Livrare la ora potrivită

Încercăm pe cât posibil, să stabilim împreună cu dumneavoastră intervalul potrivit de livrare a comenzii. Livrarea se poate face cu transportul nostru propriu sau prin serviciul partener de curierat, iar cu cel putin o zi înainte de livrarea mobilierului, contactăm clientul pentru a stabili detaliile de livrare. Prin serviciul partener de curierat, in ziua livrării comenzii, curierul contactează clientul și îl anunță despre sosirea acestuia.

Plata la livrare

Nu este necesară plata în avans la plasarea comenzii. Puteți plăti comanda cash sau prin card bancar la momentul livrării comenzii.

Termenul de livrare

În descrierea produselor găsiți o perioadă estimată de livrare a pachetului care este calculată de la momentul confirmării comenzii. Odată ce comanda a fost confirmată și poate intra în producție vă vom informa despre aceasta printr-un apel telefonic sau email. Vă puteți urmări comenzile aici.

Întrebări frecvente

Livrare

Care este costul livrării?

Oferim livrare gratuită a comenzilor pană in fața casei/blocului în toată România (locul unde poate ajunge duba).

Este posibil să îmi urmăresc statusul comenzii?

Da, vă puteți urmări comanda introducând numărul comenzii și adresa de e-mail sau numărul de telefon pe care l-ați furnizat în comandă. Puteți face acest lucru aici.

La ce oră livrați mobila?

Facem tot posibilul pentru a stabili cel mai potrivit interval de livrare pentru comanda dumneavoastră. Livrarea poate fi efectuată fie prin transport propriu, fie cu ajutorul unui serviciu de curierat asociat. Cu cel puțin o zi înainte de livrare, șoferul vă va contacta pentru a conveni asupra unui anumit interval de timp de livrare. În cazul în care comanda dvs. este livrată de partenerii noștri, șoferul vă va contacta în ziua livrării și vă va comunica ora estimată de livrare.

Voi fi contactat înainte de livrarea mobilierului?

Da, cu cel puțin o zi înainte de livrare, șoferul vă va contacta pentru a conveni asupra unui anumit interval de timp de livrare. În cazul în care comanda dvs. este livrată de partenerii noștri, șoferul vă va contacta în ziua livrării și vă va oferi un interval orar.

Șoferul transportă mobila înăuntru?

Șoferul va transporta mobila înăuntru numai dacă ați optat pentru serviciul de transport până in locuință. Puteți solicita acest serviciu furnizând detaliile în comanda dumneavoastră. De asemenea, puteți adăuga serviciul de transport în orice moment înainte de data confirmarii livrării mobilierului, contactându-ne prin e-mail la [email protected] sau telefonic la +40 739 844 766.

Cât durează livrarea mobilierului?

Termenul de livrare depinde de mobilierul selectat. Descrierea produsului indică o perioadă de livrare exprimată în zile lucrătoare, care se calculează din ziua confirmării comenzii.

Dacă mobila are întârziere, când o voi primi?

Noi informăm clienții noștri în prealabil cu privire la posibilele întârzieri de livrare și oferim un timp estimat de livrare prin intermediul informațiilor de contact furnizate în comandă. Dacă aveți întrebări suplimentare, vă rugăm să ne contactați prin e-mail la [email protected] sau telefonic la +40 739 844 766.

Cum plătesc mobila cu termene de livrare diferite?

Atunci când livrăm mobilier cu termene de livrare diferite, veți plăti doar pentru mobila pe care o livrăm în acel moment.